środa, 25 lutego 2015

Placuszki z serka wiejskiego

Lekkie, puszyste placuszki z serka wiejskiego, smażone bez tłuszczu. Są bardzo delikatne, mi troszkę przypominały ciasto biszkoptowe. Jedne ze smaczniejszych placuszków, jakie jadłam. Sama nie wiem czemu tak długo zwlekałam z ich zrobieniem:)



SKŁADNIKI: (na ok  10 placuszków)
200g serka wiejskiego (1 op., razem ze śmietanką)
2 jajka
2 łyżki rozpuszczonego masła
1,5 łyżki cukru
5 łyżek mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Wszystkie składniki wymieszać, kłaść łyżką na rozgrzaną patelnię niewielkie porcje ciasta i smażyć bez tłuszczu na patelni teflonowej (u mnie na naleśnikowej) na rumiano. Podawać z dowolnym dżemem - u mnie z domową konfiturą z wiśni.







21 komentarzy :

  1. Takich nie jadłam, oj zrobiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo smacznie! muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam takich placuszków. Zrobię je koniecznie bo widzę, że są strasznie łatwe w przygotowaniu :) a serek wiejski to coś co zdecydowanie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Placuszków z serka wiejskiego jeszcze nie robiłam. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smacznie wyglądają , a jeszcze nie robiłam placków z serka wiejskiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie robiłam nic na ciepło z serkiem wiejskim, nie wpadłam na to :)
    bombastyne :p

    OdpowiedzUsuń
  8. takie placuszki jadłabym za dwoje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te placuszki, mi nigdy takie ładne nie wychodzą, zawsze się rozwalają :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Z domowymi przetworami smakują wybornie! :D Kochamy je :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam serek wiejski, który muszę zużyć a więc Aniu, jutro na śniadanie placuszki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne placuszki. Muszą być pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłam i są rewelacyjne, jedne z lepszych jakie jadłam. W smaku jak panacakes a serek daje fajny posmak i strukturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie placuszki. Samki dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadłabym je na śniadanie, obiad i kolację. Na deser, też bym "poprawiła". :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super placuszki :) Z serka wiejskiego jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie je robiłam. Tak ładne jak Twoje nie wyszły, ale smakowitości im odmówić już nie można (na szczęście;))

    OdpowiedzUsuń