wtorek, 17 lutego 2015

Ryba smażona w cieście naleśnikowym

Odkąd spróbowałam tego sposobu na smażenie ryby, bardzo rzadko robię ją zwyczajnie w jajku i bułce tartej. Tak jest wygodniej i o wiele smaczniej. Rybka dzięki zamknięciu w cieście wychodzi soczysta, a samo ciasto dodaje niesamowitego smaku. Kto nie próbował koniecznie musi nadrobić!


SKŁADNIKI: (na 4-5 porcji) 
0,8-1 kg płatów rybnych mrożonych (u mnie tilapia)
sól, pieprz 
Ciasto:
1 jajko
1 szkl mleka
7 czubatych łyżek mąki 
1/2 łyżeczki soli
po 1/3 łyżeczki: czosnku granulowanego, papryki słodkiej, oregano
po odrobinie: pieprzu, papryki ostrej

1. Rybę rozmrozić, osuszyć, posolić i oprószyć pieprzem.
2. Składniki ciasta wymieszać na gładko (ja robię to trzepaczką ręczną). Ciasto musi być na prawdę gęste aby dobrze trzymało się ryby.
3. Rybę maczać w cieście tak aby dobrze się nim pokryła. Smażyć na rumiano po ok 6-7 min z każdej strony.


Może niektórzy zauważyli, może nie, ale blog właśnie zyskał swój fanpage na facebooku. Może to jeszcze za wcześnie bo blog powstał niedawno, ale co tam:)
Jeśli podobają Ci się moje przepisy - zapraszam serdecznie do polubienia:) Pozdrawiam! Ania
PS. Już mam nawet jedno polubienie - dzięki Marzenko:) 

14 komentarzy :

  1. Brzmi fantastycznie:), nigdy w takiej postaci ryby nie jadłem, jestem bardzo ciekawy jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W taki sposób nigdy się u nas rybki nie robiło ale pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I taką rybkę lubię najbardziej, wersja dietetyczna pieczona podchodzi mi mniej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dobrze, że jesteś na FB, czas jak najbardziej odpowiedni :-) A liczba polubień wciąż rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rybka, lubię w takim cieście.
    Polecam też rybę w cieście piwnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam. coś dla mnie, pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. w cieście do tej pory robiłam tylko kurczaka ale z chęcią zjadłabym także rybę:) polecam dodać piwa do panierki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie panierowałam w ten sposób ryby, muszę wypróbować pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie w takim cieście to lubię rybkę najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ryba w takim wydaniu ma u nas już swoją tradycję.Uwielbiały ją nasze dzieci a teraz to one serwują rybkę w cieście swoim dzieciakom:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię rybkę w każdej postaci...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda:) Chyba się skusze na taką rybkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń