piątek, 27 lutego 2015

Kotlety sojowe w serowym cieście

Kotlety sojowe - ciekawy zamiennik mięsnych kotlecików. Na ogół smażę je w jajku i bułce tartej jak zwykłe schabowe. Mój mąż jedząc je pierwszy raz myślał że to mięso, tylko nie mógł odgadnąć jakie:) Dziś wersja "na bogato" - bardzo smaczna,fajna alternatywa dla mięsa lub rybki.




SKŁADNIKI: (na 3-4 porcje)
1 op kotletów sojowych (100 g)
bulion do gotowania/namoczenia kotletów
1 jajko
1/2 szkl mleka
5 dag sera żółtego startego na drobnych oczkach
1/2 szkl mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
vegeta, papryka słodka i ostra, pieprz - do smaku

1. Kotlety przyrządzić zgodnie z przepisem na opakowaniu.
2. Przygotowujemy ciasto: białko ubić z solą na sztywno, dodać żółtko, mleko i ser żółty, wymieszać. Przesiać mąkę i proszek do pieczenia. 








13 komentarzy :

  1. Bardzo lubię kotleciki sojowe, fajna panierka jeszcze takiej nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna panierak,a napewno przepyszne kotleciki, jestem za takim obiadem

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłem kotletów sojowych, a wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wieki nie jadłam kotletów sojowych. Pysznie je zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten pomysł :) Zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno spróbowałyśmy pierwszy raz kotletów sojowych i bardzo nam smakowały :) Teraz zamierzamy same je zrobić, więc przepis się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis fajny, bardzo się przyda chętnie skorzystam z tak przyrządzonych sojowych kotletów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie jadłam sojowych kotlecików, muszę zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam, ale jestem ciekawa jak smakują. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłam te kotleciki, i jakoś nie przypadły mi do gustu, może w tej wersji by mi zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy zrobiłam kotlety sojowe były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak w serowym cieście to na pewno bardzo by smakowały <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo Już nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam, a takich nigdy! super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń