piątek, 20 lutego 2015

Koktajl pomarańczowo-truskawkowo-bananowy

Moja Trzylatka uwielbia ostatnio sok wyciskany z pomarańczy, oczywiście pod warunkiem, że czynnie uczestniczy w jego produkcji:) Dziś zaproponowałam jej dorzucenie innych owoców, które oczywiście sama wybrała i tak oto w ramach podwieczorku powstał ten pyszny koktajl - smaczny i zdrowy.


SKŁADNIKI: (na 2 porcje) 
sok wyciśnięty z 2 pomarańczy
1 szkl zmiksowanych, posłodzonych do smaku truskawek
1 banan zmiksowany z 2-3 łyżkami soku pomarańczowego (ew. jogurtu naturalnego)
opcjonalnie 2 łyżeczki kakao (Puchatek)

Do 2 wysokich szklanek wlewamy sok pomarańczowy. Na wierzch wylewamy zmiksowane truskawki i łyżką wykładamy banany. Posypujemy kakao.

Taka ciekawostka: w drugiej szklance sok pomarańczowy wlałam na wierzch truskawek i banana a on po chwili sam powędrował sobie na dno i ułożył się w piękną warstwę:)


Taki koktajl jest nie tylko smaczną i zdrową przekąską, ale też wspaniale zaspokaja apetyt na coś słodkiego.


Zdrowa przekąska

27 komentarzy :

  1. Oczywiście, że taki koktajl jest o wiele lepszy szczególnie dla dzieci niż batonik czy czekoladka ;) A jeżeli dzieciaki same uczestniczą w jego przygotowaniu to już w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Trzylatka miłość do gotowanie odziedziczyła po mamie, jak nie siedzi ze mną w kuchni to w swoim pokoju coś gotuje dla lalek:)

      Usuń
  2. Cudowny miks i piękne kolory, byłoby fajnie, gdybyś dodała go do kolekcji u mnie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za udział i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudnie, całość bardzo mi się podoba, ale zastanawia mnie smak tego koktajlu po dodaniu kakao, bo jedynie z bananem jestem w stanie wyobrazić sobie to połączenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kakao to wymysł Trzylatki, nie jest zbytnio wyczuwalne a nadaje troszkę słodyczy

      Usuń
  5. Jakie pozytywne kolory, od razu cieplej się robi na duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny koktajl dla dzieci. Idę zrobić taki dla swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwę się trzylatka zachwycona ja sama wypiłam taką szklankę soku do dna. Samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę bo dla samej siebie nie chciałoby mi się pewnie robić bałaganu;)

      Usuń
  8. Cudowny koktajl, oj narobiłaś mi smaku na taką smakowitą szklaneczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila roboty a później tylko siąść i się delektować:)

      Usuń
  9. Chwila roboty a później tylko siąść i się delektować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności, taki domowy sok samo zdrowie nie tylko dzieciakom

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetnie bym sie napila takiego swiezo wyciskanego soku, szczegolnie jesli sa w nim truskawki, ktore uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdyby jeszcze zamiast mrożonych truskawek były świeże to już w ogóle szaleństwo;)

      Usuń
  12. Piękny, kolorowy koktajl, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo smacznie sie prezentuje :) ekstra kolorki :)

    OdpowiedzUsuń