poniedziałek, 16 lutego 2015

Filet kurczaka w migdałach

National Almond Day. Dziś moje ukochane migdały mają swoje święto, toteż nie mogłam sobie odmówić przyjemności uczczenia tego. Jako że po weekendzie w towarzystwie przepysznej napoleonki nie miałam ochoty na słodkości postanowiłam zrobić filety z piersi kurczaka w płatkach migdałów. Po prostu poezja, kto nie jadł musi koniecznie spróbować. Robi się bardzo prosto a wygląda efektownie i do tego fantastycznie smakuje.


SKŁADNIKI:
piersi kurczaka
mąka
jajko
płatki migdałów 

Piersi kurczaka pokroić i lekko rozbić (jak na schabowe). Mięsko doprawić  (u mnie przyprawa do mięs Knorr). Każdy kawałek kurczaka obtaczać w mące, następnie w rozbełtanym jajku i na końcu w płatkach migdałowych, które należy lekko docisnąć do mięska aby lepiej się trzymały. Kłaść na rozgrzany tłuszcz i smażyć ok 7 minut z każdej strony.


 

11 komentarzy :

  1. Fantastyczny pomysł :-) świetna panierka i taka inna niż zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, ja czasami panieruję w sezamie, ale muszę wypróbować Twój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi świetnie. Aniu a czy te płatki migdałów nie są twarde? Ja smażę na suchej patelni bez tłuszczu lub grilluję - myślisz, że by wyszło? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki są chrupiące ale troszeczkę nasiąkają tłuszczem więc nie są twarde. Obawiam się że na suchej patelni po prostu się spalą:( Ale jeśli chcesz uniknąć tłuszczu możesz spróbować je upiec - ja wersji pieczonej nie robiłam ale myślę że też byłoby smacznie:)

      Usuń
    2. Dzięki Aniu, poczytam i pomyślę, bo bardzo kuszą:)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  4. W weekend jadłam pstrąga w migdałach, teraz zrobię i kurczaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby zwyczajnie a jednak coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbowac, bo z sezamem, płatkami kukurydzianymi jadłem, a takich nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pyszności u ciebie :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń