piątek, 6 marca 2015

Koktajl pomarańczowy z gruszką i kiwi

Bardzo prosty koktajl, tylko 3 składniki a wspaniałe doznania smakowe gwarantowane:) Jak dla mnie - zdecydowanie najlepsze koktajlowe połączenie, jakie udało mi się uzyskać do tej pory :)
A robi się błyskawicznie więc będzie idealny gdy np. sąsiadka wpadnie na ploteczki a "kawę już piła" :)



SKŁADNIKI: (na 2 porcje)
3-4 pomarańcze
1 duża dojrzała gruszka
1 duże dojrzałe kiwi
listki mięty lub melisy do dekoracji

1. Z pomarańczy wycisnąć sok i razem z miąższem przełożyć do blendera.
2. Gruszkę i kiwi obrać, pokroić na kawałki i wrzucić do blendera. Całość zmiksować.


17 komentarzy :

  1. oj pyszny, pyszny, nic wiecej nie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie trafiłam jeden pucharek dla mnie . Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda genialnie, więc pewnie jeszcze lepiej smakuje :) Gruszka dała wyraźny smak? Bo pomarańcza i kiwi są dość intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszota ! już czujemy ten smak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gruszka była bardzo dojrzała i nadała słodyczy, złagodziła kwaskowatość pomarańczy i kiwi. Całość wyszła pyszna, orzeźwiająca a jednocześnie naturalnie słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie prezentuje się ten koktajl. Wypiłabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, żywy kolor, witaminy w czystej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów wyczarowałaś pyszny koktajl, mam wszystkie trzy składniki, więc jutro wypróbuję, zapraszam do dodania u mnie do wspólnego miksowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bomba witamin:) super kolor wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, marzę o blenderze kielichowym by móc robić takie cuda... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o takim marzę, na razie męczę się w takim małym dołączonym do miksera

      Usuń
  11. Dziękuję bardzo za dodanie koktajlu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypiłabym od razu dwa, ten kolorek i ten wsad samo zdrowie, uwielbiam takie koktajle

    OdpowiedzUsuń